deathly hollows
















داستانی بسیار آموزنده

در روز اول سال تحصيلى، خانم تامپسون معلّم کلاس پنجم دبستان وارد کلاس شد و پس از صحبت‌هاى اوليه، مطابق معمول به دانش‌آموزان گفت که همه آن‌ها را به يک اندازه دوست دارد و فرقى بين آن‌ها قائل نيست. البته او دروغ می‌گفت و چنين چيزى امکان نداشت. مخصوصاً اين که پسر کوچکى در رديف جلوى کلاس، روى صندلى لم داده بود به نام تدى استوارت که خانم تامپسون چندان دل خوشى از او نداشت.

 تدى سال قبل نيز دانش‌آموز همين کلاس بود. هميشه لباس‌هاى کثيف به تن داشت، با بچه‌هاى ديگر نمي‌جوشيد و به درسش هم نمي‌رسيد. او واقعاً دانش‌آموز نامرتبى بود و خانم تامپسون از دست او بسيار ناراضى بود و سرانجام هم به او نمره قبولى نداد و او را رفوزه کرد.

 امسال که دوباره تدى در کلاس پنجم حضور مي‌يافت، خانم تامپسون تصميم گرفت به پرونده تحصيلى سال‌هاى قبل او نگاهى بياندازد تا شايد به علّت درس نخواندن او پي‌ببرد و بتواند کمکش کند.

 معلّم کلاس اول تدى در پرونده‌اش نوشته بود: «تدى دانش‌آموز باهوش، شاد و با استعدادى است. تکاليفش را خيلى خوب انجام مي‌دهد و رفتار خوبى دارد. رضايت کامل»

 معلّم کلاس دوم او در پرونده‌اش نوشته بود: «تدى دانش‌آموز فوق‌العاده‌اى است. همکلاسيهايش دوستش دارند ولى او به خاطر بيمارى درمان‌ناپذير مادرش که در خانه بسترى است دچار مشکل روحى است»

 معلّم کلاس سوم او در پرونده‌اش نوشته بود: «مرگ مادر براى تدى بسيار گران تمام شده است. او تمام تلاشش را براى درس‌خواندن مي‌کند ولى پدرش به درس و مشق او علاقه‌اى ندارد. اگر شرايط محيطى او در خانه تغيير نکند او به زودى با مشکل روبرو خواهد شد»

 معلّم کلاس چهارم تدى در پرونده‌اش نوشته بود: «تدى درس خواندن را رها کرده و علاقه‌اى به مدرسه نشان نمي‌دهد. دوستان زيادى ندارد و گاهى در کلاس خوابش مي‌برد»

برو ادامه***$$$$$

ادامه مطلب

نوشته شده توسط criss angel در شنبه 24 فروردين 1392برچسب:,

و ساعت 15:17

مردی که در چشم ستاره دارد

مردی که در چشم ستاره دارد اطلاعات بیشتر پس از بررسی در روزهای بعد داده میشودHow man got a star in his eye (LiveScience.com/New England Journal of Medicine)

نوشته شده توسط criss angel در پنج شنبه 15 فروردين 1392برچسب:,

و ساعت 12:51

زنده یاد عسل بدیعی

 

عسل بدیعی (زادهٔ ۱۳۵۶ در تهران - درگذشتهٔ ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ در تهران)[۱] بازیگر ایرانی بود.

او از سال ۱۳۷۵ به سینما راه یافت و با فیلم بودن یا نبودن فعالیت حرفه‌ای خود را آغاز کرد.[۲] عسل بدیعی دانش‌آموخته علوم تغذیه از دانشگاه آزاد است. فریبرز عرب‌نیا همسر سابق وی بوده است.[۳]

وی در تاریخ ۱۱ فروردین ۱۳۹۲ به حالت کما رفت و پس از انتقال به بیمارستان لقمان در روز ۱۲ فروردین دچار مرگ مغزی شد و بر اثر ایست قلبی و مشکلات تنفسی درگذشت.[۴][۵][۶] در ابتدا علت مرگ مغزی از سوی رسانه‌ها مسمومیت شدید دارویی اعلام شده بود که در واکنش رضا داوودنژاد همسرخواهر عسل بدیعی، مسمومیت شدید دارویی را شایعه دانسته و مشکل قلبی ناشی از دشواری تنفسی و در نهایت مرگ مغزی را سبب مرگ وی اعلام کرد.[۷] در نهایت در روز ۱۳ فروردین پزشک وی علت مرگ مغزی را پارگی عروق مغزی وبه دنبال آن خونریزی مغزی و ایست تنفسی عنوان کرد. همچنین اعلام شد طبق موافقت خانواده وی وهم چنین میل باطنی وی و در خواستش برای اهدا اعضایش همهٔ اعضای داخلی از جمله کلیه، کبد، قلب و ریهٔ وی اهدا خواهد شد.[۸][۹]

سینما

تلویزیون

 

روحش شاد و یادش گرامی باد...........

نوشته شده توسط criss angel در پنج شنبه 15 فروردين 1392برچسب:,

و ساعت 11:51

تشکر از نظراتتون

با سلام خدمت شما کاربران عزیز در آغاز باید بابت نظراتتون که واقعا به من انرژی میده و باعث میشه من کارمو بهتر انجام بدم باید نهایت تشکر را داشته باشم مطلب دوم درباره ی اینه که عزیزانی که میخواهند تبادل لینک کنند باید بگویم که حتما این کار را انجام میدهم و خوشحال میشم که با سایت ها و وبلاگ هاتون آشنا بشم فقط همه ی سایت هارا نمیتوانم در یک روز و همزمان انجام بدم ممکن است چند تا تو عیدوچند تا برای بعد از عید بماند پس به نظراتتون ادامه بدید تا با انرژی بیشتر بنویسم

 

 

Thank you for your ideas dear friends@@@@@@@@@@@@@@########$$$$$%%%%^^^^^^&&&&&&****

ازنظراتتون سپاسگزارم دوستان عزیز

 

 

 

مدیریت وبلاگdeathly hollows ازشما تشکر می کند................

نوشته شده توسط criss angel در دو شنبه 12 فروردين 1392برچسب:,

و ساعت 11:6

درباره ی ما

به وب من خوش اومدید،من می خواهم اوقات خوشی رو تو این وبلاگ داشته باشیم این جا همه آزادن و می توانند هر کاری دوس داشته باشن بکنن. چیزای جالبی واستون می ذارم به شرطی که نظر یادتون نره و حتما عضو بشید،راستی تا یادم نرفته اینم بگم که من به غیر از خبر های هری پاتری خبرای دیگه ام میذارم خیلی چیزای دیگه پس حتما عضو بشید این وبلاگ متعلق به شماست پس تعارف نکنید و هر مشکلی که داشت به من اطلاع بدید حتی اگر تم وبم قشنگ نیست بگید که عوضش کنم ممنون ،بای!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

criss angel

»تعداد بازديدها:

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:







Alternative content